wtorek, 22 grudnia 2015

strona www.babyonline.pl , konkursy i testy !

Witam Was , chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat strony :
www.babyonline.pl .

Na stronie znajdziecie różne artykuły na temat ciąży czy już po porodzie , wychowanie , zabawy, szczepienia , przepisy kulinarne i wiele innych !

Jeśli jesteś w ciąży , planujesz ciąże lub już masz maleństwo polecam śledzić stronkę , jestem pewna, że porady się przydadzą , może coś podpowiedzą . Osobiście spędzam tam dużo czasu (w miarę moich możliwości ) i jestem zadowolona. Tym bardziej , że jest też rozrywka dla mnie czyli konkursy i testy różnych produktów - dla kobiet w ciąży lub dla dzieci i niemowląt.

Nie dawno udało mi się w jednym teście wygrać i przetestować produkt , a później wystawić mu opinię.
Testowałam chusteczki dla dzieci Velvet baby sensitive.
Jestem bardzo zadowolona ! Moja córcia ma delikatną i wrażliwą skórę , nie mogę stosować każdego produktu , tylko wybrane. Bałam się , że po zastosowaniu tej nowości pojawi się coś , na szczęście nic ! Ku mojemu zaskoczeniu :)
Chusteczki są nawilżone, pięknie pachną , są delikatne i bardzo wydajne. Najważniejsze wcale nie uczulają . Myślę, że to jest nie ostatni raz stosowania chusteczek Velvet Baby sensitive :)



Jeszcze chciałabym spróbować innej wersji Velvet , wierzę , że też są znakomite . Jeśli Wy spróbowałyście , chętnie poczytam Wasze opinie na ich temat , zapraszam :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz