poniedziałek, 11 stycznia 2016

Nowy Rok, nowe postanowienia

Wam jak idzie z postanowieniami Noworocznymi ?
Mi powiem szczerze, że każdego roku wszystkich nie spełniłam , a w ostatnim roku ,ani jednego ! Dlatego chciałam , by chociaż w tym roku cokolwiek spełnić :) Pierwszym moim sposobem , jest wybranie takich celów , które są szybkie do zrobienia. Postanowiłam pierwszy raz wybrać sobie 30- dniowe wyzwanie i je dokończyć ! 30 dni to nie jest dużo , ale jednak mobilizacja - codzienne ćwiczenia ! Wybrałam taką trenerkę , gdzie ćwiczenia nie trwają bardzo długo . Polecam wyzwanie z Mel b ! jedno ćwiczenie trwa 10 minut , a w wyzwaniu są codziennie dwa czyli suma dzienna to 20 minut. Tyle na pewno każda mama znajdzie dla siebie :)
Robię to dla siebie , chce się poczuć bardziej atrakcyjna i seksowna !
Myślę , że na pokonanie moich kompleksów to 30 dni będzie za mało, ale zobaczymy może to zasieje we mnie chęć zrobienia czegoś więcej !
Mam nadzieję , że mi się uda , polecam wszystkim , którzy chcą spróbować coś lekkiego nie od razu treningi godzinne każdego dnia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz