sobota, 30 maja 2015

karmienie piersią tematem pytanie na śniadanie

Dzisiaj oglądałam "Pytanie na śniadanie". Nie wiem czy któraś z mam karmiących to widziała. Pojawił się temat karmienia, że takie pokazywanie piersi jest erotyzmem i symbolem seksu dla innych osób. Chyba te kobiety , które nie karmiły piersią nie wiedzą o czym mówią!!
Kobieta jeśli zaczyna karmić automatycznie jej piersi tracą znaczenie seksualne dla niej! Wyjmując pierś mamy w głowie tylko jedno Chcę nakarmić moje maleństwo, ponieważ jest głodne i płacze! I naprawdę nie ważne gdzie akurat jesteśmy, najważniejsze by uspokoić malucha! Tamta modelka mówi można w butli podać swoje mleko, a co jeśli mama akurat nie wprowadza wcale butli?! I jeszcze nie stosuje smoczka?! Pomyślałaś panienko?!
Jedynym ratunkiem jest pierś! Naprawdę nie sądzę,żeby piersi, z których leci mleko były podniecające.
Dobrze, że są miejsca odpowiednie dla takich sytuacji,ale jeśli nie to co można zrobić. Według tej pani iść do toalety...
Mi nie chodzi o to by stolik gdzie ktoś je akurat obiad ja odsłaniam pierś i karmię, nie, mi chodzi,że akurat jestem w parku czy galerii , musze spokojnie usiąść i akurat nakarmić!
Jestem razem ze wszystkimi kobietami, które karmią bez krępowania! Pozdrawiam Was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz