piątek, 22 maja 2015

Kolka

Przez pierwsze trzy miesiące wszystko poznajemy, naszego maluszka. Co mu przeszkadza, co lubi , co go boli, kiedy śpi , je itp. Moja mała niestety do tego wszystkiego miała kolkę, bardzo często płakała . Ja nie wiedziałam jak jej pomóc , próbowałam masaże, noszenie na przedramieniu małą na brzuszku, okłady ciepłe na brzuszek i nic. Wypróbowałam herbatkę z HIPP-a taką z koprem włoskim , ale tą dla maluszków , piłam rano i wieczorem, do tego czasem melisę i naprawdę przeszło! Koniec płaczu z bólu ! Wiadomo,że czasem może coś takie maleństwo zaboleć, ponieważ ma malutki żołądek,który jeszcze nie był przygotowany na każdy pokarm z mojego mleka,ale od razu było widać ulgę u dziecka. Oczywiście nie musicie tylko tą akurat herbatę pić, później kupowałam sam KOPER WŁOSKI w saszetkach i tak samo pomagał,a wiadomo , że koszt mniejszy :) Jeśli nie karmicie piersią, to te saszetki z Hippa są dla dzieci już po 1 tygodniu życia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz