czwartek, 28 maja 2015

pieluszki

Przed przyjściem na świat naszego maluszka zastanawiamy się jakie wybrać najlepsze dla jego skóry pieluszki. Ja dla córeczki używam od samego początku z firmy "Pampers" i uważam , że są jednak najlepsze. Porównywałam tylko z "Dadami" i sądzę, że nie są złe Dady natomiast trzeba bardzo pilnować czasu do zmiany pieluszki, bo bardzo nasiąkają i już potem nie chronią skóry niemowlaka,a jednak nie chcemy odparzeń. Musiałam je zmieniać tak co 2-3 godziny, natomiast  Pampersy zmieniam około co 4 godziny , wiadomo w zależności czy nie pojawiła się akurat niespodzianka :) czy jest bardzo nasiąknięty wtedy trzeba zmienić. Oczywiście w ciągu dnia, w nocy dziecko śpi to tak bardzo nie sika, a te pieluszki wystarczają do 12 godzin czyli spokojnie całą noc i skóra jest biała nadal cała z kremu jak przed pójściem spać :)
Jak była noworodkiem używałam "Pampers Premium Care", dlatego , że dla mam dopiero początkujących są super , bo pokazują kiedy już czas na zmianę pieluszki. Na pampersie jest żółta linia , a jeśli trzeba już zmienić zmienia kolor na niebieski. A teraz już w sumie długo bo już od numeru 2 używamy "Pampers Active baby-dry"  i naprawdę polecam każdej mamie. Mi zależy na tym by moja córka miała uśmiech na twarzy i żeby nic jej nigdzie nie krępowało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz