piątek, 22 maja 2015

pielęgnacja maluszka

Każda mama zastanawia się jakie kosmetyki do pielęgnacji maluszka będą najlepsze. Z własnego doświadczenia polecam do pupy przeciw odparzeniom krem NIVEA, jest bardzo wydajny i naprawdę dobry! Moja mała nie dostała ani razu odparzeń. Również NIVEA nie uczula , przynajmniej u nas tego nie ma.Stosowałam również SUDOKREM jest też bardzo dobry i mogę polecić również Mustelę.



Do kąpieli stosowałam żel do mycia ciała i głowy BOBINI - dla skóry noworodków jak i niemowląt. Kąpiąc malucha codziennie starczyła taka butelka na 4 miesiące prawie. Ładnie pachnie i to co najważniejsze również nie uczula.Teraz stosuję Johnsons 3w1 , też pięknie pachnący olejek , ale już nie jest tak bardzo wydajny. Nie stosuję mydła, ponieważ wysusza skórę niemowlęcia. Mydełkiem myję tylko wanienkę małej.



Dużo osób stosuje oliwkę na skórę maleństwa, osobiście nie polecam. Oliwka wchłania się w ubranka , a nie w skórę. Ja kilka kropelek wlewam do wody i to już nawilża, a do smarowania zgięć malucha używam kremu pielęgnacyjnego NIVEA jak i czasem BAMBINO. Do kremów nie mam zastrzeżeń.



Problemy skórne pojawiły się jedynie na policzkach poprzez hormony, bardzo długo próbowałam się ich pozbyć, krem Bambino zbyt długo się wchłaniał i zbyt nie pomógł. Wybrałam coś bardziej nawilżającego Oilatum , po pewnym czasie wszystko zeszło .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz